Nabór na stanowisko Specjalisty

Stanowisko Specjalista ds. organizacyjnych i pracowniczych
Status naboru Rozstrzygnięty
Termin składania dokumentów 2019-07-29

OGŁOSZENIE

Informacja o wynikach naboru 

p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Specjalisty (ds. organizacyjnych i pracowniczych) w wymiarze pełnego etatu

I. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

ul. Młyńska 52

16-300 Augustów.

 II. Określenie stanowiska:

Specjalista (ds. organizacyjnych i pracowniczych).

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego – znajomość jeżyka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym wyżej stanowisku,
  • osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne,
  • co najmniej 5-letni staż pracy.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy – Kodeks pracy, ustawy – prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office) i urządzeń biurowych.
  • IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
  • prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji,
  • prowadzenie rejestru i właściwego obiegu pism i korespondencji,
  • koordynacja prac związanych z realizacją aktów prawnych Centrum i Dyrektora,
  • wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • prowadzenia rejestru upoważnień,
  • prowadzenie gospodarki materiałowej Centrum,
  • prowadzenie inwentaryzacji,
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów,
  • przygotowywanie procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
  • zabezpieczenie pomieszczeń biurowych,
  • zgłaszanie do naprawy i konserwacji sprzętu i urządzeń biurowych,
  • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Centrum,
  • prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy, przebiegu pracy, rent, emerytur, nagród jubileuszowych i odznaczeń,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych, prowadzenie stosownych rejestrów,
  • współpraca w zakresie BHP, ppoż. i spraw zdrowotnych pracowników ze specjalistą ds. BHP,
  • prowadzenie składnicy akt,
  • prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych,
  • udzielanie wstępnych informacji o formach prowadzonej działalności oraz udzielanej pomocy przez Centrum
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych- pełnienie funkcji IOD.
  • V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
  • miejsce pracy znajduje się na I piętrze w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie przy ul Młyńskiej 52 (budynek nie posiada windy),
  • możliwe jest wykonywanie pracy poza siedzibą Centrum (np. odbiór korespondencji ze Starostwa Powiatowego, dostarczanie wysyłanej korespondencji do Urzędu Pocztowego, ul. Rynek Zygmunta Augusta 3),
  • prowadzenie dokumentacji biurowej, praca przy komputerze w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa faksu, kopiarki,
  • możliwość wyjazdów służbowych związanych z udziałem w szkoleniach,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30,
  • warunki wynagradzania według obowiązującego regulaminu wynagradzania.

Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej i zdania egzaminu.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. nie przekroczył 6%.

VII. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza w załączeniu),
  • dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia dyplomu poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  • kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentujące posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę,
  • oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe wraz z zobowiązaniem do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed zawarciem umowy o pracę (druk oświadczenia w załączeniu),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (druk oświadczenia w załączeniu),
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem),
  • w przypadku zamiaru korzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzającego niepełnosprawność kandydata,
  • podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (druk w załączeniu).

 

Podanie dodatkowych danych osobowych wykraczających ponad obowiązujące przepisy jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. W związku z powyższym należy dołączyć podpisany druk zgody na przetwarzanie dodatkowych danych (druk w załączeniu).

 

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Dokumenty określone w ogłoszeniu o naborze należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pokój nr 6, w terminie do 29 lipca 2019r. do godziny 12:00 lub pocztą (liczy się data i godzina doręczenia a nie nadania) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalisty”.
  2. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie drugiego etapu naboru.
  4. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych zostaną o tym poinformowane.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie.

 

                                                                                         p.o. Dyrektora

                                                                 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

                                                                                    mgr Zdzisław Wasilewski

 

Augustów, dnia 17.07.2019r.

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: PCPR w Augustowie

Data wytworzenia: 2019-07-17

Wprowadzający: Barbara Mydlińska

Data modyfikacji: 2019-08-01

Opublikował: Barbara Mydlińska

Data publikacji: 2019-07-17