Skargi, wnioski, petycje

W sprawach skarg i wniosków przyjmują:

  • Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie w poniedziałki w godzinach 12°°- 15°° oraz we wtorki w godzinach 15:30 - 16:30,
  • Kierownicy zespołów w godzinach urzędowania.

Po godzinach pracy interesanci przyjmowani są we wtorki w godzinach 15:30 - 16:30 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

W przypadku gdy dzień przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem ustawowo wolnym od pracy Dyrektor przyjmuje interesantów w następnym dniu roboczym.

Skargi, wnioski i petycje wpływające do Centrum podlegają obowiązkowi rejestracji.

Załatwianie skarg, wniosków polega na rozpatrzeniu wszystkich okoliczności sprawy, jej rozstrzygnięciu, wydaniu poleceń lub dokonaniu odpowiednich wystąpień, usunięciu stwierdzonych uchybień i przyczyn ich powstawania oraz zawiadomieniu osób zainteresowanych o sposobie załatwienia.

Skargi i wnioski, które nie wymagają postępowania wyjaśniającego, powinny być rozpatrzone i załatwione niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Posłowie na Sejm, senatorowie i radni, którzy wnieśli skargę we własnym imieniu albo przekazali do załatwienia skargę innej osoby, powinni być zawiadomieni o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień - także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.

 

 

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Data wytworzenia: 2017-10-02

Wprowadzający: Barbara Mydlińska

Data modyfikacji: 2022-10-06

Opublikował: Barbara Mydlińska

Data publikacji: 2017-11-03