Zapytanie ofertowe dot. przeprowadzenia szkolenia

Augustów, dn. 24 czerwca 2010 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia

Augustów, dn. 10 czerwca 2010 r.

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Pliki do pobrania: Pełna treść zmiany

Augustów, dn. 8 czerwca 2010 r.

Znak: turnus rehabilitacyjny 2010

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NA ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NAD POLSKIM MORZEM.

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.

Numer ogłoszenia w BZP: 159646 - 2010, data zamieszczenia: 8 czerwca 2010r.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów

  1. Tryb zamówienia:

Postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

  1. Adres strony internetowej zawierającą specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ):

http://pcpr-augustow.pbip.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

a) Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 13 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 5 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie.

b) Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.) oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).

d) Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp.

e) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom.

f) Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej- 85000000-9.

    5. Przewidywany termin wykonania zamówienia publicznego:

14 dni turnusu przypadających w okresie pomiędzy 1 sierpnia, a 20 września 2010 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, w tym wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm).

1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym, w tym krytą pływalnią (basenem, Aquaprakiem) oraz dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu.

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Weryfikacja warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

    7. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

1) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp,

2) wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz.U. Nr 230 poz. 1694);

3) oświadczenia, że Wykonawca dysponuje krytą pływalnią (basenem, Aquaprakiem) oraz, że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu;

4) oświadczenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

    8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp.

2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, pok. 8, w terminie najpóźniej do dnia 15 czerwca 2010 r., do godz. 1100.

  1. Kryterium oceny ofert:

cena – 100 %

  1. Wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

  1. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym zastosowaniu aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie zamierza i nie przewiduje korzystać z wyżej wymienionych narzędzi.

  1. Termin związania ofertą:

do dnia 14 lipca 2010 r.

  1. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

1) Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego.

2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel/ fax. 087 643 20 71.

3) Otwarcie ofert nastąpi przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie, pok. 8 w dniu 15 czerwca 2010 r., o godzinie 1130.

Pliki do pobrania:

SIWZ turnus

Augustów, 10.03.2010r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

dotyczy: zapytania ofertowego na opracowanie redakcyjne i graficzne oraz wydruk 4 numerów Biuletynu Informacyjnego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007—2013 (ogłoszenie z dnia 02 marca 2010 r. na stronie Zamawiającego http://pcpr-augustow.pbip.pl, http:/www.pcpr.augustow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego — 16-300 Augustów, ul. Młyńska 52)

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie niniejszym przedstawia treść oraz wyjaśnienia dotyczące zgłoszonych zapytań i wątpliwości:

Pytanie 1:

„Czy papier w całości ma być na kredzie 250g?”

Odpowiedź Ad. 1:

Zamawiający precyzuje, iż do druku okładki biuletynu (4 strony) powinien być użyty papier o gramaturze 250g/m2 błyszczący, natomiast do druku kartek zamieszczonych w okładkach (12 stron) powinien być użyty papier o gramaturze 150g/m2.

Pytanie 2:

„Co znaczy sporządzanie i opracowanie redakcyjne tekstów, na jakiej podstawie i jak to ma wyglądać?”

Odpowiedź Ad. 2:

Wykonawca przygotuje i opracuje zawartość tematyczną każdego z czterech numerów biuletynu, w tym m.in. sporządzi opisy działań PCPR Augustów w związku z realizacją działań statutowych, a także w związku z realizacją projektu systemowego pt: „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zredaguje przedmiotowe teksty i po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego zamieści w biuletynie.

Przed przystąpieniem do opracowywania tekstów każdego z biuletynów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji proponowane tematy artykułów. Zamawiający zaakceptuje tematy bądź zgłosi uwagi.

Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego gotowe teksty oraz projekt graficzny każdego z biuletynów. Zamawiający zaakceptuje teksty i projekt graficzny lub zgłosi do nich swoje uwagi. Wykonawca dokona korekty tekstów oraz projektu graficznego. Zamawiający dokona akceptacji skorygowanych tekstów i projektu graficznego.

W przypadku zagadnień dotyczących ilości wykorzystanych środków finansowych oraz aktualnych informacji dot. wdrażania POKL 2007 — 2013 (np. zmian w legislacji, relacji ze szkoleń) Zamawiający, w terminie ustalonym z Wykonawcą udostępni Wykonawcy dane niezbędne do przygotowania tekstów publikacji.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wydruk publikacji każdego numeru biuletynu do ostatecznej akceptacji w terminie do 10 dni roboczych poprzedzających terminy, o których mowa w zapytaniu ofertowym oraz przygotuje zapis ostatecznej wersji publikacji (zatwierdzonej do druku) na płycie CD w formacie PDF (całość), formacie Word (teksty) i formacie .jpg (fotografie, grafika pozazdjęciowa) i przekaże ją Zamawiającemu.

Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach.

Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

Zdzisław Wasilewski
Dyrektor Powiatowego Centrum

Pomocy Rodzinie w Augustowie

Augustów, 02.03.2010 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na opracowanie redakcyjne i graficzne oraz wydruk 4 numerów Biuletynu Informacyjnego w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie sporządzania i druku 4 numerów Biuletynu Informacyjnego w ilości 8000 sztuk łącznie.

Zakres usługi obejmuje:

  1. 4 numery Biuletynu „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” w formacie A4

- papier kreda 250g/ błyszczący

- pełen kolor

- 4 numery x 2000 sztuk

- ilość stron: 16

- sporządzanie i opracowanie redakcyjne tekstów

- projekt graficzny – łamanie tekstów

  1. Termin realizacji:

- pierwszy numer: maj 2010

- drugi numer: lipiec 2010

- trzeci numer: wrzesień 2010

- czwarty numer: listopad 2010

Oferta powinna zawierać:

- cenę jednostkowa brutto (ze wszystkimi pochodnymi)

- oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedze i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie wydruk co najmniej jednej publikacji o podobnym charakterze

- oświadczenie Zleceniobiorcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Kryteria wyboru ofert:

- adekwatność doświadczenia i posiadanej wiedzy do stawki cenowej

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

Augustów, 02.03.2010 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007—2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia doradztwa zawodowego w postaci porad grupowych i indywidualnych dla minimum 77 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

Podczas pobytu osób niepełnosprawnych na turnusie rehabilitacyjnym:

- poradnictwo grupowe dla ok. 37 osób (łącznie do 15 godzin, 3 grupy po 12 - 13 osób)

- poradnictwo indywidualne dla ok. 37 osób (łącznie do 45 godzin)

Na terenie miasta Augustowa:

- poradnictwo grupowe dla ok. 40 osób (łącznie do 16 godzin, 4 grupy po 10 osób)

- poradnictwo indywidualne dla ok. 40 osób (łącznie do 60 godzin)

- dyżury indywidualne dla uczestników projektu (łącznie do 15 godzin)

Główne zagadnienia poradnictwa:

- Sporządzenie bilansu kompetencji dla każdego uczestnika projektu deklarującego chęć uczestniczenia w szkoleniach

- Określenie kursu/ów zawodowego i/lub ogólnorozwojowego dla każdej osoby deklarującej chęć uczestniczenia w szkoleniach

- Warsztaty dla osób niepełnosprawnych przebywających na turnusie rehabilitacyjnym dot. rynku pracy, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, odkrywanie własnych umiejętności możliwości

Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy-zlecenia w wymiarze do 151 godzin (zegarowych) w okresie od 22 marca do 30 listopada 2010r.

Oferta powinna zawierać:

- Curriculum Vitae

- Proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi).

- Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia

Kryteria wyboru oferty:

- Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w przeprowadzaniu poradnictwa zawodowego grupowego i indywidualnego.

- Adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

Augustów, 02.03.2010 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007—2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi pośrednictwa pracy w postaci porad indywidualnych dla minimum 40 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

- Udzielanie uczestnikom projektu informacji z zakresu lokalnego, regionalnego i krajowego rynku pracy;

- Udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości poszukiwania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy w zawodach wymagających kwalifikacji przez nich posiadanych, w tym wskazanie potencjalnych pracodawców i składanych przez nich ofert;

- Udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości uzyskania zatrudnienia na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w zawodach przez nich posiadanych lub preferowanych.

Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy-zlecenia w wymiarze do 45 godzin (zegarowych) w okresie od 01 października do 15 grudnia 2010 roku.

Oferta powinna zawierać:

- Curriculum Vitae

- Proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi).

- Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia

Kryteria wyboru oferty:

- Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w przeprowadzaniu indywidualnego pośrednictwa pracy.

- Adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

Augustów, 02.03.2010 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego grupowego i indywidualnego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007—2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia (podczas 14-sto dniowego turnusu rehabilitacyjnego) poradnictwa psychologicznego grupowego i indywidualnego dla minimum 37 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

Podczas 14 — sto dniowego pobytu osób niepełnosprawnych na turnusie rehabilitacyjnym:

- poradnictwo grupowe dla ok. 37 osób (łącznie do 15 godzin, 3 grupy po 12 - 13 osób)

- poradnictwo indywidualne dla ok. 37 osób (łącznie do 85 godzin)

- udział w spotkaniach i naradach Zespołu Projektowego.

Główne zagadnienia poradnictwa:

- podniesienie wiary we własne możliwości i umiejętności

- podniesienie poczucia własnej wartości

- sposoby radzenia sobie w sytuacja trudnych

- poprawa umiejętności komunikacyjnych

Ofertę prosimy złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy — zlecenia w wymiarze do 100 godzin (zegarowych) ogółem w przedziale czasowym od 01 lipca do 30 września 2010 roku, podczas 14 —sto dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym.

Oferta powinna zawierać:

- Curriculum Vitae

- Proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi).

- Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia

Kryteria wyboru oferty:

- Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w organizacji szkoleń.

- Adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

Augustów, 02.03.2010 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na zorganizowanie szkoleń w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi organizacji szkoleń dla minimum 40 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

- Ustalenie wspólnie z doradcą zawodowym, pracownikiem socjalnym oraz pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych listy szkoleń, które powinni odbyć uczestnicy projektu.

- Odbycie spotkań indywidualnych a w razie potrzeby również grupowych z uczestnikami projektu i ustalenie szczegółów organizacji każdego ze szkoleń,

- Opracowanie dokumentacji szkoleń i przedstawienie jej do akceptacji koordynatorowi projektu.

- Sporządzenie zapytań ofertowych dla jednostek szkolących zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.

- Wytypowanie jednostek szkolących na podstawie złożonych przez nie ofert i przedstawienie ich listy koordynatorowi projektu do zatwierdzenia.

- Sporządzenie umów o organizację szkoleń.

- Kontrola nad przebiegiem szkoleń zawodowych i ogólnokształcących oraz informowanie o ewentualnych nieprawidłowościach koordynatora projektu.

- Udział w spotkaniach i naradach zespołu projektowego.

Ofertę prosimy złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy-zlecenia w wymiarze do 120 godzin (zegarowych) ogółem w okresie od 01 maja do 30 listopada 2010 roku.

Oferta powinna zawierać:

- Curriculum Vitae

- Proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi).

- Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia

Kryteria wyboru oferty:

- Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w organizacji szkoleń.

- Adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

 

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Data wytworzenia: 2010-03-02

Wprowadzający: Wioletta Krawczuk

Data modyfikacji: 2017-10-13

Opublikował: Wioletta Krawczuk

Data publikacji: 2017-10-13