2011

Augustów, 01.09.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy wśród osób biorących udział w szkoleniach w ramach projektu "Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi pośrednictwa pracy w postaci porad indywidualnych dla uczestników projektu, biorących udział w szkoleniach.

Zakres usługi obejmuje:

- Udzielanie uczestnikom projektu informacji z zakresu lokalnego, regionalnego i krajowego rynku pracy,

- udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości poszukiwania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy w zawodach wymagających kwalifikacji przez nich posiadanych oraz nabytych w wyniku udziału w projekcie, w tym wskazanie potencjalnych pracodawców i składanych przez nich ofert,

- ułatwienie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,

- informowanie osób bezrobotnych o prawach i obowiązkach osoby bezrobotnej,

- udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości uzyskania zatrudnienia, warunkach pracy oraz sytuacji na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego w zawodach przez nich posiadanych lub preferowanych.

Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy-zlecenia w wymiarze do 60 godzin (zegarowych) w okresie od 15 września 2011 roku do 15 grudnia 2011 roku.

Oferta powinna zawierać:

- Curriculum Vitae,

- proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),

- oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia,

- oświadczenie o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację zadań w ramach innych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (druk w załączeniu).

Kryteria wyboru oferty:

- Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w przeprowadzaniu indywidualnego pośrednictwa pracy,

- adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 09 września 2011 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300 Augustów.

Augustów, dn. 16 czerwca 2011 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia

 

 

 

Augustów, dn. 26 maja 2011 r.

Znak: turnus rehabilitacyjny 2011

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NA ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NAD POLSKIM MORZEM.

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.

Numer ogłoszenia w BZP: 130660 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011

Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów

Tryb zamówienia:

Postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Adres strony internetowej zawierającą specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ):

http://pcpr-augustow.pbip.pl

Opis przedmiotu zamówienia:

a) Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 11 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 5 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie.

b) Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.) oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).

d) Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp.

e) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom.

f) Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej- 85000000-9, usługi rehabilitacyjne - 85312500-4.

Przewidywany termin wykonania zamówienia publicznego:

14 dni turnusu przypadających w okresie pomiędzy 1 sierpnia, a 10 września 2011 r.

Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, w tym uzyskał wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm), z którego wynika, że jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych w zakresie schorzeń określonych w ust. 2 rozdz. II niniejszej SIWZ;

1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy dysponuje potencjałem technicznym, w tym krytą pływalnią (basenem i/lub akuaprakiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji lub w odległości nie większej niż 500 m. w okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu.

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1 pzp.

  1. Weryfikacja warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

1) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp,

2) wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz.U. Nr 230 poz. 1694);

3) oświadczenia, że Wykonawca dysponuje krytą pływalnią (basenem i/lub akuaprakiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji, na której zostaną zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 500 m. od niej, w okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz, że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu,

4) oświadczenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp.

2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, pok. 8, w terminie najpóźniej do dnia 6 czerwca 2011 r., do godz. 1400.

  1. Kryterium oceny ofert:
  • cena — 100 %
  1. Wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

  1. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym zastosowaniu aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie zamierza i nie przewiduje korzystać z wyżej wymienionych narzędzi.

  1. Termin związania ofertą:

do dnia 5 lipca 2010 r.

  1. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

1) Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego.

2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel/ faks 87 643 20 71.

3) Otwarcie ofert nastąpi przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie w dniu 6 czerwca 2011 r., o godzinie 1415.

Pliki do pobrania:

SIWZ turnus

Augustów, 18.05.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na poradnictwo prawne w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty godzinowej na wykonanie usługi poradnictwa prawnego w formie dyżurów dla uczestników Projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” oraz dla innych mieszkańców powiatu augustowskiego nie biorących udziału w projekcie.

Zakres usług obejmuje:

  1. Świadczenie pomocy prawnej związanej z realizacją Projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w formie dyżuru/dyżurów w biurze projektu, polegającej w szczególności na udzielaniu bezpłatnych porad prawnych uczestnikom projektu oraz mieszkańcom powiatu augustowskiego nie biorącym udziału w ww. projekcie,
  2. Świadczenie pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zleceniodawcy, polegającej w szczególności na:
  1. udzielaniu Zleceniodawcy porad prawnych i pisemnych opinii prawnych oraz wyjaśnień w sprawach stosowania prawa,
  2. opiniowaniu umów, porozumień, pism, w tym związanych z realizacją w/w projektu, decyzji administracyjnych wydawanych przez Zleceniodawcę, związanych z działalnością statutową, sporządzaniu pism procesowych,
  3. reprezentowaniu Zleceniobiorcy przed sądami i innymi organami powołanymi do rozstrzygania sporów.

Ofertę prosimy złożyć przy założeniu, że:

  1. Miesięczna ryczałtowa kwota wynagrodzenia wynosi 950,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt 00/100) brutto i obejmuje:
  2. a) pełnienie dyżuru/dyżurów w ramach pkt 1 „Zakresu usług” w ilości godzin zaproponowanych przez Zleceniobiorcę w złożonej ofercie oraz
  3. b) gotowość do świadczenia pomocy prawnej Zleceniodawcy określonej w pkt 2 „Zakresu usług” w zależności od potrzeb Zleceniodawcy.
  4. Liczba zaproponowanych godzin na świadczenie dyżurów, o których mowa w pkt 1 „Zakresu usług” nie może być mniejsza niż 5 godzin zegarowych tygodniowo.

Oferta powinna zawierać:

  1. Proponowaną ilość godzin zegarowych tygodniowo na pełnienie w biurze projektu dyżuru/dyżurów, o którym/których mowa w pkt 1 „Zakresu usług”,
  2. Curriculum vitae,
  3. Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada wykształcenie prawnicze,
  4. Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada minimum 2 lata doświadczenia w czynnym zawodzie radcy prawnego,
  5. Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych),
  6. Oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w innym projekcie / innych projektach (druk w załączeniu).
  7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Kryteria wyboru oferty:

- zaproponowana przez Zleceniobiorcę ilość godzin zegarowych na pełnienie dyżurów, o których mowa w pkt. 1 „Zakresu usług”,

- kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w udzielaniu porad prawnych.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – poradnictwo prawne ”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 26.05.2011 r. do godziny 15:00.

W załączeniu:

  1. Projekt umowy
  2. Oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w innym projekcie /innych projektach

Augustów, 15.04.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia podczas 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego poradnictwa psychologicznego grupowego i indywidualnego dla minimum 37 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

- poradnictwo grupowe dla około 37 osób (łącznie do 8 godzin),

- poradnictwo indywidualne dla około 37 osób (łącznie do 80 godzin),

- udział w spotkaniach i naradach Zespołu Projektowego.

Główne zagadnienia poradnictwa:

- zwiększenie motywacji do działania i wiary we własne siły i możliwości,

- podniesienie poczucia własnej wartości,

- wzrost kompetencji i umiejętności interpersonalnych pomagających w funkcjonowaniu w społeczeństwie,

- sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania: od 01.07.2011 r. do 31.10.2011 r.

Ilość godzin: 88 godzin zegarowych.

Oferta powinna zawierać:

- curriculum vitae,

- proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),

- oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia,

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),

- oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu).

Kryteria wyboru oferty:

- kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego,

- adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — poradnictwo psychologiczne”

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Augustów, 15.04.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia doradztwa zawodowego w postaci porad grupowych i indywidualnych dla minimum 92 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

Podczas pobytu osób niepełnosprawnych na turnusie rehabilitacyjnym:

- poradnictwo grupowe dla około 37 osób (łącznie do 8 godzin)

- poradnictwo indywidualne dla około 37 osób (łącznie do 45 godzin)

Na terenie miasta Augustowa:

- poradnictwo grupowe dla około 55 osób (łącznie do 15 godzin)

- poradnictwo indywidualne dla około 55 osób (łącznie do 70 godzin)

- dyżury indywidualne dla uczestników projektu

Główne zagadnienia poradnictwa:

- sporządzenie bilansu kompetencji dla każdego uczestnika projektu deklarującego chęć uczestnictwa w szkoleniach,

- określenie kursu/ów zawodowego i/lub ogólnorozwojowych dla każdego uczestnika projektu deklarującego chęć uczestnictwa w szkoleniach,

- pomoc w ustaleniu wspólnie z pracownikiem ds. szkoleń, pracownikiem socjalnym oraz pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych,

- wskazanie sposobów i metod aktywnego poszukiwania pracy: poruszania się na rynku pracy, umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania: od 09.05.2011 r. do 30.11.2011 r.

Ilość godzin: 138 godzin zegarowych.

Oferta powinna zawierać:

- curriculum vitae,

- proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),

- oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia,

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),

- oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu).

Kryteria wyboru oferty:

- kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w prowadzeniu poradnictwa zawodowego grupowego i indywidualnego,

- adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — doradca zawodowy”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Augustów, 15.04.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na organizowanie szkoleń w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 55 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

- ustalenie wspólnie z doradcą zawodowym, pracownikiem socjalnym oraz pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych,

- odbycie spotkań indywidualnych, a w razie konieczności także grupowych uczestnikami projektu i ustalenie szczegółów organizacji każdego ze szkoleń,

- opracowanie dokumentacji szkoleń i przedstawienie jej do akceptacji koordynatorowi projektu,

- sporządzenie zapytań ofertowych dla jednostek szkolących zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,

- wytypowanie jednostek szkolących na podstawie złożonych przez nie ofert i przedstawienie ich listy do zatwierdzenia koordynatorowi,

- sporządzanie umów na organizację szkoleń,

- kontrola przebiegu szkoleń oraz informowanie koordynatora projektu o ewentualnych nieprawidłowościach.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania: od 09.05.2011 r. do 30.11.2011 r.

Ilość godzin: 150 godzin zegarowych.

Oferta powinna zawierać:

- curriculum vitae,

- proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),

- oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia,

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),

- oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu).

Kryteria wyboru oferty:

- kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w organizacji szkoleń,

- adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej.

Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — organizowanie szkoleń”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Augustów, 30.03.2011 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie opracowania graficznego, druku i dostawy 4 numerów Biuletynu Informacyjnego w ilości 8000 sztuk łącznie w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  1.  Określenie przedmiotu zamówienia

Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa do siedziby PCPR w Augustowie 4 numerów Biuletynu Informacyjnego promującego efekty realizacji projektu systemowego oraz działalność statutową Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie.

Zamówienie jest realizowane w zawiązku z projektem pn. „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” realizowanego przez PCPR w Augustowie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1.

2. Zakres prac

2.1 Zamawiający zakłada, że struktura poszczególnych numerów biuletynu będzie zawierać m.in. następujące działy publikacji:

a) Okładka

b) Spis treści

c) Wstęp

d) Opis działań realizowanych przez PCPR w ramach projektu

e) Opis działań realizowanych przez PCPR w związku ze statutową działalnością jednostki

f) Inne

i będzie ustalana z Zamawiającym przed wydaniem każdego z numerów biuletynu.

 2.2 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona następujące zadania:

a) w ramach merytorycznej zawartości biuletynu:

  • W przypadku nadesłania przez Zamawiającego zbyt małej ilości materiałów do zapełnienia całego numeru biuletynu Wykonawca przygotuje i opracuje autorskie teksty, związane z tematyką danego numeru biuletynu i po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego zamieści w biuletynie.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i modyfikacji zaproponowanych tematów i zagadnień, bądź do odrzucenia propozycji Wykonawcy.
  • W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag Wykonawca dokona korekty tekstów oraz projektu graficznego.

 b) w ramach opracowania graficznego biuletynu:

  • Wykonawca zaprojektuje cały szkielet graficzny każdego numeru biuletynu (okładka, rozmieszczenie tekstu i zdjęć) oraz w zależności od tematyki danego numeru wykona stosowne zdjęcia lub zakupi w imieniu Zamawiającego prawa autorskie do zdjęć właściwych dla danych artykułów.
  • Projekt graficzny każdego z numeru biuletynu zostanie wykonany zgodnie z zasadami ujętymi we wskazanej przez Zamawiającego Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności 2007-2013, stanowiącej załącznik do Narodowej Strategii Spójności 2007-2013. Dokument dostępny jest na stronie funduszeeuropejskie.gov.pl
  • W każdym numerze biuletynu znajdzie się informacja „Egzemplarz bezpłatny” oraz informacje o finansowaniu publikacji ze środków Unii Europejskiej

 c) w ramach komputerowego składu, łamania tekstu oraz przygotowania biuletynu do druku Wykonawca:

  • Wykona redakcję techniczną zgodną ze wskazówkami Zamawiającego.
  • Wykona skład, łamanie i opracowanie komputerowe publikacji (tekstów, wykresów, tabel, mapek).
  • Poprawi usterki powstałe na etapie składu, łamania oraz przygotowania publikacji do druku.
  • Przekaże Zamawiającemu projekt publikacji każdego numeru biuletynu do ostatecznej akceptacji.
  • Wykona archiwizację wszystkich materiałów i publikacji przygotowanych do druku na płycie CD i przekaże je Zamawiającemu.

 d) w ramach druku i dostawy Wykonawca:

  • Będzie odpowiedzialny za druk wszystkich wydań biuletynu, zgodnie z parametrami zamówienia.
  • Po wykonaniu druku 2 tyś. egz. bieżącego numeru dostarczy je (zgodnie z terminami realizacji zamówienia) do siedziby Zamawiającego.
  • Biuletyny zostaną opakowane w folię lub papier i dostarczone w stanie nienaruszonym.

 2.3 Wymagania dotyczące współpracy Wykonawcy z Zamawiającym.

a) Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą prowadzącego zlecenie, w przypadku jego nieobecności.

b) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego (korekty w składzie).

c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów realizacji zamówienia. Zmiana terminów następuje po uzgodnieniach z Wykonawcą.

d) Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach.

3. Parametry zamówienia:

a) 4 numery biuletynu, nakład - 2 tys. egz. dla każdego numeru biuletynu. Łączny nakład całego przedmiotu zamówienia wyniesie 8 tyś. Egzemplarzy.

b) Parametry techniczne:

  • Pełny kolor
  • Format biuletynu: A4 (205x293 mm po obcięciu), druk dwustronny
  • Objętość 8 kartek, tj. 16 stron (w tym 4 strony okładki)
  • Oprawa zeszytowa
  • Papier błyszczący: środek kreda 200g/m2, okładka kreda 250g/m2 (na 1. i 4. stronie okładki folia matowa, z miejscowym lakierem UV)
  • Numerowanie stron                    

4. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie winno być zrealizowane do:

a) pierwszy numer: 18 kwiecień 2011

b) drugi numer: 30 czerwiec 2011

c) trzeci numer: 30 wrzesień 2011

d) czwarty numer: 30 listopad 2011

które oznaczają terminy dostarczenia poszczególnych numerów biuletynu do siedziby Zamawiającego.

 5. Oferta powinna zawierać:

a) cenę jednostkową brutto (ze wszystkimi pochodnymi) obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia, łącznie z kosztami dostawy wraz z transportem do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52 .

b) oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedze i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie wydruk co najmniej jednej publikacji o podobnym charakterze

c) oświadczenie Zleceniobiorcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 6. Kryteria wyboru ofert:

a) adekwatność doświadczenia i posiadanej wiedzy do stawki cenowej.

b) W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 11 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów.

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji najkorzystniejszej ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu.

Zdzisław Wasilewski

Dyrektor PCPR w Augustowie

 

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Data wytworzenia: 2011-03-30

Wprowadzający: Wioletta Krawczuk

Data modyfikacji: 2017-10-13

Opublikował: Wioletta Krawczuk

Data publikacji: 2017-10-13