2012

Augustów, 17.09.2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: przeprowadzenia indywidualnego pośrednictwa pracy wśród osób biorących udział w szkoleniach w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi pośrednictwa pracy w postaci porad indywidualnych dla uczestników projektu, biorących udział w szkoleniach.

Zakres usługi obejmuje:

  • Udzielanie uczestnikom projektu informacji z zakresu lokalnego, regionalnego i krajowego rynku pracy;
  • Udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości poszukiwania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy w zawodach wymagających kwalifikacji przez nich posiadanych oraz nabytych w wyniku udziału w projekcie, w tym wskazanie potencjalnych pracodawców i składanych przez nich ofert;
  • Ułatwienie osobom bezrobotnym i poszukującym pracy kontaktów z pracodawcami;
  • Informowanie osób bezrobotnych o prawach i obowiązkach osoby bezrobotnej;
  • Udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości uzyskania zatrudnienia, warunkach pracy oraz sytuacji na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego w zawodach przez nich posiadanych lub preferowanych.

Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy - zlecenia w wymiarze do 65 godzin (zegarowych) w okresie od 25 września 2012 roku do 15 grudnia 2012 roku.

Oferta powinna zawierać:

  • Curriculum Vitae,
  • Proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • Oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum 5-letnie doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia,
  • Oświadczenie o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację zadań w ramach innych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (druk w załączeniu).

Kryteria wyboru oferty:

  • Zaproponowana stawka cenowa – 100%.

Uwaga:

Zamawiający zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki cenowej za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (najlepiej na maszynie lub komputerze). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – pośrednictwo pracy”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty prosimy złożyć w terminie do dnia 24 września 2012 r. do godziny 15:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300, Augustów, pok. nr 6.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz potwierdzenia posiadanego wykształcenia i doświadczenia.

Pliki do pobrania:

Oświadczenie

Augustów, 17.07.2012 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia

Augustów, 09.07.2012 r.

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Pliki do pobrania: Pełna treść wyjaśnienia

Augustów, 04.07.2012 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Augustów: usługa szkoleniowa pn. prawo jazdy
Numer ogłoszenia: 145645 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa pn. prawo jazdy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: osobom ubiegającym się o uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym kategorii B, kategorii C, kategorii C+E, kategorii D oraz kwalifikację wstępną przyspieszoną uczestnikom projektu Razem łatwiej - integracja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Części zamówienia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B dla 19 osób. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C dla 10 osób. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C+E dla 4 osób. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii D dla 2 osób. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 5 osób. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, przeszkolił w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w zależności o którą część zamówienia się ubiega: a) co najmniej 19 osób w zakresie szkolenia pn. prawo jazdy kat. B, b) co najmniej 10 osób w zakresie szkolenia pn. prawo jazdy kat. C, c) co najmniej 4 osoby w zakresie szkolenia pn. prawo jazdy kat. C+E, d) co najmniej 2 osoby w zakresie szkolenia pn. prawo jazdy kat. D, e) co najmniej 5 osób w zakresie szkolenia pn. kwalifikacja wstępna przyspieszona. z podaniem dat wykonania i odbiorców, zrealizowane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia tego warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje: bazą lokalową, wyposażoną w tablicę kredową lub flipchart, miejsca do siedzenia oraz stoliki w liczbie odpowiadającej liczebności grupy z zapleczem sanitarnym. Stanowiska komputerowe uczestnikom szkolenia do rozwiązywania testów z zainstalowanymi i skonfigurowanymi programami niezbędnymi do realizacji szkolenia. Należy opisać komputery oraz oprogramowanie, jakie będą udostępnione osobom szkolonym. Wykonawca powinien dysponować odpowiednią bazą w tym: co najmniej dwoma samochodami osobowymi - ubiegając się o część 1 zamówienia, samochodem ciężarowym - ubiegając się o część 2, 3 i 5 zamówienia, przyczepą do kat. C+E - ubiegając się o część 3 zamówienia, autobusem - ubiegając się o część 4 zamówienia, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy poszczególnych kategorii prawa jazdy. Wykonawca ubiegający się o część 5 zamówienia powinien wykazać formę przeprowadzenia zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych podczas których osoba szkolona powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Kosztorys ofertowy - wg załącznika Nr 2 do oferty. 2. Program szkolenia - wg załącznika Nr 5 do Oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, iż może ulec zmianie liczba uczestników poszczególnych szkoleń: 1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B dla 19 osób +/- 4 osoby. 2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C dla 10 osób +/- 2 osoby. 3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C+E dla 4 osoby +/- 1 osoba. 4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii D dla 2 osób +/- 1 osoba.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul Młyńska 52 pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul Młyńska 52 pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Razem łatwiej - integracja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2012r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego. 3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska tel./faks 87 643 20 71.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Pliki do pobrania:

SIWZ prawo jazdy

Augustów, 02.07.2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego dla 37 uczestników projektu podczas 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego, który odbędzie się w Ośrodku Wczasowo-Rehabilitacyjnym "PIRAMIDA I", 76-153 Darłówko, ul. Północna 9 /koszt pobytu w ośrodku zostanie pokryty ze środków Unii Europejskiej przeznaczonych na realizację ww. projektu/.

Zakres usługi obejmuje:

  • poradnictwo indywidualne dla 37 osób (łącznie do 76 godzin zegarowych) z zastrzeżeniem, że każdy uczestnik musi skorzystać z minimum jednego spotkania indywidualnego trwającego co najmniej jedną godzinę zegarową),
  • poradnictwo grupowe dla 37 osób (łącznie 8 godzin zegarowych: 4 spotkania po 2 godziny zegarowe, każde spotkanie w grupach o podobnej liczbie uczestników),
  • sporządzenie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu (m.in.: scenariusze warsztatów grupowych, karty poradnictwa indywidualnego, materiały stosowane w trakcie zajęć, prowadzenie listy obecności itp.).

Główne zagadnienia poradnictwa:

  • zwiększenie motywacji do działania i wiary we własne siły i możliwości,
  • wzrost kompetencji i umiejętności interpersonalnych pomagających w funkcjonowaniu w społeczeństwie,
  • podniesienie poczucia własnej wartości,
  • sposoby radzenia w trudnych emocjonalnie sytuacjach,
  • pomoc w aktywizowaniu i integracji grupy.

W przypadkach tego wymagających poradnictwo może być poszerzone o inne zagadnienia.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania: od 11.08.2012 r. do 24.08.2012 r.

Ilość godzin: do 84 godzin zegarowych.

Wymagania niezbędne:

- posiadanie wpisu na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów,

- minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego.

Oferta powinna zawierać:

  • curriculum vitae,
  • proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),
  • dokument potwierdzający wpis na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów,
  • oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu),
  • wzory dokumentacji niezbędnej do prowadzenia poradnictwa psychologicznego:
  1. wzór karty poradnictwa indywidualnego,
  2. scenariusz (i tematyka) warsztatów grupowych,
  3. materiały stosowane w trakcie zajęć (np. testy).

W przypadku nie wybrania oferty ww. dokumentacja (a-c) zostanie na pisemne żądanie zwrócona oferentowi.

Kryteria wyboru oferty:

  • zaproponowana tematyka warsztatów grupowych, kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Oferenta w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego – 20%
  • zaproponowana stawka cenowa – 80% .

Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki cenowej za 1 godzina zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – poradnictwo psychologiczne”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 10 lipca 2012 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz potwierdzenia posiadanego wykształcenia i doświadczenia.

Pliki do pobrania:

Oświadczenie

Augustów, 26.06.2012 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia

Augustów, 12.06.2012 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Augustów: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem
Numer ogłoszenia: 198178 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-augustow.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 13 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 4 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - z dysfunkcją narządu ruchu - z dysfunkcją narządu ruchu - osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (2 osoby) – z upośledzeniem umysłowym - z chorobą psychiczną - z zespołem Downa - z chorobami neurologicznymi - z padaczką - z chorobą nowotworową - z chorobami narządu wzroku – z cukrzycą - z nadciśnieniem tętniczym - z chorobami układu oddechowego i krążenia – z dysfunkcją narządu słuchu - z zaburzeniami głosu, mowy i chorobami słuchu, - ze schorzeniami endokrynologicznymi, metabolicznymi, zaburzeniami enzymatycznymi, chorobami zakaźnymi i odzwierzęcymi, zeszpeceniami, chorobami układu krwiotwórczego. 3. Wykaz osób wraz z rodzajem w/w schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, w tym uzyskał wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm), z którego wynika, że jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych w zakresie schorzeń określonych w ust. 2 rozdz. II niniejszej SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy że dysponuje potencjałem technicznym, w tym krytą pływalnią (basenem i/lub Aquaparkiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji lub w odległości nie większej niż 500 m. w okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość lokalizacji pływalni w odległości większej niż 500 m., jednak nie większej niż 10 km z jednoczesnym zapewnieniem transportu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje krytą pływalnią (basenem i/lub Aquaparkiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji, na której zostaną zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 500 m. od niej, lub w odległości do 10 km z jednoczesnym zapewnieniem transportu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników w całym okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz, że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu [jest zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ]; 2. oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia [jest zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ]. 3. Program turnusu rehabilitacyjnego uwzględniający wymagania Zamawiającego, zawierający opis ośrodka rehabilitacyjnego, standard ośrodka, adres zakwaterowania, możliwe zabiegi rehabilitacyjne, rodzaj pływalni i dostępność, sposób korzystania z pralni, itp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-augustow.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.07.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego. 2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel./ faks 87 643 20 71. 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2012 r., przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie o godzinie 9:15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

SIWZ turnus

Zmiana treści SIWZ

Augustów, 25.05.2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 63 uczestników projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Zakres usługi obejmuje:

  • Pomoc w ustaleniu wspólnie z doradcą zawodowym, pracownikiem socjalnym, pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych i doradcą ds. osób niepełnosprawnych i bezrobotnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych, z uwzględnieniem dokonanej diagnozy potrzeb uczestników projektu,
  • realizowanie całości działań niezbędnych do wyłonienia firm szkolących z uwzględnieniem aspektów prawnych, formalnych i organizacyjnych (w tym: ocena konieczności organizacji przetargu, przygotowanie niezbędnych materiałów i dokumentacji do jego przeprowadzenia, organizacja przetargu, itp.),
  • w przypadkach wymagających przeprowadzenia przetargu - kompleksowe przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym: przygotowanie przetargu, opracowanie niezbędnej dokumentacji na każdym etapie postępowania, zamieszczenie ogłoszenia na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, sprawozdania itp.) w trybie i na zasadach określonych ustawą prawo zamówień publicznych,
  • bieżąca współpraca z Dyrektorem PCPR i Koordynatorem projektu,
  • sporządzanie zapytań ofertowych dla jednostek szkolących,
  • wytypowanie jednostek szkolących na podstawie złożonych przez nie ofert i przedstawienie do zatwierdzenia koordynatorowi,
  • sporządzanie umów na organizację szkoleń,
  • opracowanie dokumentacji szkoleń i przedstawienie jej do akceptacji koordynatorowi projektu,
  • odbycie spotkań indywidualnych, a w razie konieczności także grupowych z uczestnikami projektu i ustalenie szczegółów organizacji każdego ze szkoleń,
  • bieżący kontakt z jednostkami szkolącymi celem monitorowania przebiegu poszczególnych szkoleń,
  • monitorowanie i bieżąca kontrola przebiegu szkoleń oraz informowanie koordynatora projektu o ewentualnych nieprawidłowościach,
  • sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu szkoleń (na polecenie Dyrektora PCPR/Koordynatora projektu),
  • składanie wyjaśnień i opinii dotyczących organizacji szkoleń w trakcie realizacji usługi i po jej zakończeniu (np. w przypadku kontroli bądź wątpliwości).

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Termin realizacji zadania: od 01 czerwca 2012 r. do 21 grudnia 2012 r.

Ilość godzin: 150 godzin zegarowych.

Oferta powinna zawierać:

  • curriculum vitae,
  • proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),
  • oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia (m.in. organizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz na podstawie zapytań ofertowych, sporządzania umów na organizację szkoleń i monitorowania przebiegu szkoleń) – (druk w załączeniu),
  • wykaz samodzielnie zorganizowanych szkoleń z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych (w tym organizacja przetargu) oraz na podstawie zapytań ofertowych i innych form wyłonienia jednostek szkolących, z wyszczególnieniem sposobu wyboru firm szkolących (przetarg, zapytanie ofertowe, itp.) (druk w załączeniu),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu).

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w organizowaniu szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (m.in. osoby niepełnosprawne i osoby bezrobotne) zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, na podstawie zapytań ofertowych i innych form wyłonienia jednostek szkolących,
  • dyspozycyjność.

Kryteria wyboru oferty:

  • proponowana stawka cenowa,
  • doświadczenie w samodzielnym organizowaniu szkoleń (m.in.: wybór firm szkolących, sporządzanie umów na organizację szkoleń i innej niezbędnej dokumentacji, monitorowanie przebiegu szkoleń),
  • doświadczenie w organizowaniu przetargów na przeprowadzenie szkoleń.

Uwaga: W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje.

Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — organizowanie szkoleń”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 31 maja 2012 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

Pliki do pobrania:

Wykaz szkoleń

Oświadczenie

Załącznik do oferty - oświadczenie

Augustów, dn. 17.05.2012 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie informuje, że po przeanalizowaniu potrzeb szkoleniowych uczestników Projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego”, w związku ze zmianą zakresu szkoleń i trybu wyłonienia firm szkolących, a tym samym zmianą zakresu obowiązków i kwalifikacji oraz doświadczenia pracownika ds. szkoleń unieważnia się zapytanie ofertowe dotyczące organizowania szkoleń w 2012 roku z dnia 24.04.2012 r.

Dziękujemy za złożenie ofert i zapraszamy do śledzenia naszych ogłoszeń w przyszłości.

Niniejsza informacja została zamieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, otrzymują ją także oferenci, którzy odpowiedzieli na zazamieszczone pytanie ofertowe

Augustów, 24.04.2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zapytania ofertowego na organizowanie szkoleń w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 63 uczestników projektu.

Zakres usługi obejmuje:

  • ustalenie wspólnie z doradcą zawodowym, pracownikiem socjalnym, pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych i doradcą ds. osób niepełnosprawnych i bezrobotnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych, z uwzględnieniem dokonanej diagnozy potrzeb uczestników projektu,
  • odbycie spotkań indywidualnych, a w razie konieczności także grupowych uczestnikami projektu i ustalenie szczegółów organizacji każdego ze szkoleń,
  • opracowanie dokumentacji szkoleń i przedstawienie jej do akceptacji koordynatorowi projektu,
  • sporządzenie zapytań ofertowych dla jednostek szkolących zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
  • wytypowanie jednostek szkolących na podstawie złożonych przez nie ofert i przedstawienie do zatwierdzenia koordynatorowi,
  • sporządzanie umów na organizację szkoleń,
  • bieżący kontakt z jednostkami szkolącymi celem monitorowania przebiegu poszczególnych szkoleń,
  • monitorowanie i bieżąca kontrola przebiegu szkoleń oraz informowanie koordynatora projektu o ewentualnych nieprawidłowościach.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania: od 10 maja 2012 r. do 21 grudnia 2012 r.

Ilość godzin: 150 godzin zegarowych.

Oferta powinna zawierać:

  • curriculum vitae,
  • proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi),
  • oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum 3-letnie doświadczeniedo wykonywania przedmiotowego zlecenia(organizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem sporządzania zapytań ofertowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, sporządzania umów na organizację szkoleń i monitorowania przebiegu szkoleń),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu).

Wymagania niezbędne:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w organizowaniu szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (m.in. osoby niepełnosprawne i osoby bezrobotne) zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
  • dyspozycyjność.

Kryteria wyboru oferty:

  • proponowana stawka cenowa.

Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – organizowanie szkoleń”.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 08maja 2012 r. do godziny 15:00.

Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Pliki do pobrania:

Oświadczenie

 

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Data wytworzenia: 2012-04-24

Wprowadzający: Wioletta Krawczuk

Data modyfikacji: 2017-10-13

Opublikował: Wioletta Krawczuk

Data publikacji: 2017-10-13